sobota 4. října 2014

První příspěvek

Tak a je to tady. Už delší dobu koketuju s myšlenkou o založení blogu. Chvíli mi trvalo, než jsem si v hlavě utřídila, co vlastně chci na blogu mít, jakým směrem by se měl ubírat. Samozřejmě jsem musela důkladně promyslet i design blogu a jeho název. Pořád mi ale chyběla odvaha či impuls k tomu, abych udělala první krok.

Najednou to ale přišlo, Jednou večer jsem nemohla usnout a hlavou mi běžely různé myšlenky o jídle, o vaření, o dortech...pochopila jsem, že musím ten přetlak myšlenek ze své hlavy dostat ven a v tu chvíli jsem se definitivně rozhodla. Ještě hodně dlouho jsem nemohla usnout, byl přece potřeba vymyslet ten nejlepší název blogu na světě! :-)

Dala jsem dohromady přibližně 3 až 4 názvy (díkybohu za poznámkový blok v mobilu, ráno bych si nepamatovala ani jeden).
Takže "Me on plate" - já na talíři, protože přesně tímhle směrem se bude blog ubírat. Co tu tedy přesně najdete? Mojí vášní je jídlo, vaření a pečení (dortů především). Miluju čtení o jídle, filmy o jídle, moje čtečka obsahuje 99% foodblogů.

Nechci tyhle stránky prezentovat úplně jako foodblog, k tomu mám ještě dlouhý kus cesty, navíc neumím fotit jídlo tak hezky, jako někteří špičkoví foodblogeři. Očekávejte příběhy o jídle, recepty a další články - prostě mě na talíři a to, jak vnímám jídlo já, přetlak mých myšlenek kolem jídla :-)

Doufám, že se na mém blogu budete cítit dobře a najdete si tu časem nějaký ten článek, který se vám bude líbit a budete sem čas od času nakukovat, co nového se mi zase honí hlavou :-)

L.

Žádné komentáře:

Okomentovat